کاش می دانستی
نوشته شده توسط : farzaneh
کاش مي دانستي
من سکوتم حرف است
حرف هايم حرف است
خنده هايم حرف است
کاش مي دانستي
مي توانم همه را پيش تو تفسير کنم
کاش مي دانستي
کاش مي فهميدي
کاش و صد کاش نمي ترسيدي
که مبادا دل من پيش دلت گير کند
يا نگاهم تلي از عشق بدستان تو زنجير کند
من کمي زودتر از خيلي دير
مثل نور از شب چشم تو سفر خواهم کرد
تو نترس
سايه ها بوي مرا سوي مشام تو نخواهند آورد
کاش مي دانستي
چه غريبانه به دنبال دلم خواهي گشت
در زماني که براي غربتت سينه دلسوزي نيست
تازه خواهي فهميد
مثل من عاشق مغرور شب افروزي نيست

 

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com





:: بازدید از این مطلب : 1001
|
امتیاز مطلب : 132
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
منتظر در تاریخ : 1389/11/9/6 - - گفته است :
بسم الله الرحمن الرحیم[گل]اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم[گل]

با سلام و احترام

حضرت امام باقر(ع) درخصوص قسمت آخر آیه 155 سوره بقره « و بشارت ده

به استقامت کنندگان» فرموده اند « مژده بده صابرین را درآن هنگام به تعجیل

خروج قائم (عج) »[گل]

به نظر میرسد زمان آن فرا رسیده باشد که همه وقایع پیرامونی و جهانی را با

علائم ظهور منجی عالم ، حضرت مهدی(عج) که از طریق آیات نورانی قرآن و یا

احادیث معتبر رسیده از ائمه طاهرین(ع) تطبیق داده ، و خود را برای استقبالی

آگاهانه، عاشقانه و عارفانه از آخرین ذخیره و حجت الهی آماده نمائیم به برکت

صلوات بر محمد و آل محمد(ص)[گل]منتظر راهنمائی شما خوبان هستم[گل][گل]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: